BioEnergyVO presenta a la Fira d’Economia Verda i Circular de Granollers el vídeo que mostra com serà el futur centre de tractament de matèria orgànica

30 de maig de 2025

BioEnergyVO presenta un vídeo que permet visualitzar, mitjançant una recreació virtual, com seran les futures instal·lacions del centre de tractament de matèria orgànica. La presentació d’aquest audiovisual s’emmarca en la quarta edició de la Fira d’Economia Verda i Circular de Granollers, un espai de referència per donar a conèixer iniciatives i projectes vinculats a la sostenibilitat i la transició cap a una economia més circular.

El projecte d’ampliació BioEnergyVO, que compta amb el suport i finançament de l’Agència de Residus de Catalunya, permetrà incrementar la capacitat de tractament de la matèria orgànica gestionada a la planta, una infraestructura clau per a la gestió sostenible dels residus a la comarca.

En una primera fase, la capacitat de la instal·lació s’elevarà fins a les 80.000 tones anuals, mentre que en una segona fase s’assolirà una capacitat total de 100.000 tones anuals.

El vídeo, elaborat a partir d’una maqueta virtual, ofereix una visió detallada del futur centre BioEnergyVO i dels diferents espais i equipaments previstos. Aquesta recreació permet mostrar l’evolució prevista de les instal·lacions i posa de manifest l’aposta per un model més eficient, innovador i alineat amb els principis de l’economia circular.

Amb aquesta ampliació, BioEnergyVO reforçarà el seu paper com a infraestructura estratègica per al territori, contribuint a una gestió més sostenible dels residus i a l’impuls de la valorització de la matèria orgànica.

📽️ Visualitza el vídeo